fredag 6. februar 2009

Helg :)

Jess, da var nok en helg her! Gleder meg.. eller, jeg har jo egentlig hatt helgen siden mandag klokken 10.. Jeg har vært syk pga sterk migrene.. Så er sykmeldt fra jobb til søndag. Jeg slapper stort sett av, men prøver å få gjort noe lekse innimellom :)

I skrivende stund skal jeg til å lage nachos til gullgutten kommer hjem. Nachos middag og levende lys. Romantisk ;) Vi har vært sammen i over 14 mnd, må nesten feire litt siden den 1.februar forrige uke var han syk..

I morgen skal Nils Håkon på turnering, så da blir jeg å sitte her alene ett par timer.. Men om jeg føler meg bedre så skal jeg møte han i Oslo, så skal vi spise middag ute + kino. Date liksom ;)
Søndag skal han også på turnering, da skal jeg gjør ferdig psykologiinnlveringen min som skal inn på mandag. Kos.

Ellers drar jeg hjem til min ELSKBARE familie og mine herlige venner den 18.februar. Samme dag som hjemmeeksamen skal leverest.. Jeg er litt dum. Flyet mitt fra gardisen går klokken 1630, eksamen er frist til 1500.. Jeg har regnet ut at jeg MÅ levere innen halv 2 for å kunne rekke "gratis, billig" toget. Håper jeg klarer det :)

Ellers ønsker jeg alle sammen en riktig god helg!

2 kommentarer:

Yvonne Elida sa...

Ekje lenge t du kjeme noo:D:D<3

Ka turnering han gut skal på?

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Neeij :D Berre 1 1/2 veke:D Då skal ej prøve nyebilen me!!

Han skal på magic turnering i Oslo :) Sann strategispill =)