lørdag 15. november 2008

Helg ! :)



Endelig helg.. På skolen har vi eksamenprosjekt. Det er veldig kjekt, men også utrolig krevende. Så nå var det deilig med helg..

I går fredag møtte jeg min kjære i Oslo. Vi byttet en hettegenser, kjøpte meg Ipod Classic (TAKK MAMMA OG PAPPA), handlet vaterpass på Clas O, også handlet vi mat på REMA 1000. Vi dro hjem, laget pizza og så på Buffy (Ja, vi har begynt å se på det igjen). Kvelden ble avsluttet med senkveld og golden goal.
I dag begynte dagen med en god frokost, så ringte Bjørn. Han fortalte at han ville komme ett par timer for å besøke oss. Vi tok en kjapp helgevask der jeg vasket stue/kjøkken og Nils Håkon vasket badet. Så ble det litt rent her likevel. Vi tre spillte ticket to ride og settlers. Også spilte Nils Håkon og bjørn ett slåssespill på PS3. Da dro jeg til butikken og handlet melk, pepsi max, mel og brownies (TILBUD). Jeg har nå bakt brownies kake og vi har laget pai sammen. Så i kveld blir det bacon og purre pai med salat og en god film :)

Ha en fin helg alle sammen!! :)







Spisebrodet og delvis stuen. (leiligheten til kjæresten min)


TV`en på stuen (prosjektor). Siden både jeg og Nils Håkon har PS3, får vi nå to stk... Vi får også snart en 42 " LCD tv her. Den e min sin :)





Kjøkkenet :)

2 kommentarer:

Isabell sa...

Gratulere da du! Koslig at dokke skal flytte ilag;) du he fått en award me mej! tjihihi! bli kos når du kjem til juul<3 kosi!

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Hehe, ej såg det :)
Ja, det blir best! <3