mandag 24. november 2008

Ny uke - Nye muligheter

Da var det mandag nok engang.. Dagen i dag har vært heilt ok. Hadde 3 timer med forelsning, 1 time med veiledning i eksamenprosjekt. Så var det hjem. :)

Har laget gratinert kylling med ris til min kjære. Vi har nemlig vært sammen i 1 år i dag. Egentlig føler jeg og kanskje han at det er 1.desember 07 som er VÅR dag.. Men en ekstra dag med god mat og "feiring" skader ikke meg såfall! :)

I morgen skal jeg prøve meg på å lage pizzasnurrer. Til uka får jeg muligens besøk av mine gode venner i klassen. Min gode venn Monica har ikke ovn hjemme, så derfor lar jeg henne komme til meg. Så får hun bake seg noen brød, kaker osv. Så har troa på det!

Ellers skal jeg og Nilsemann på IKEA i uken som kommer. :)
Sååå.. ISSA, YVONNE.. viss vi skal kjøpe julegaver til hverandre i år. SÅ er det NÅ dere MÅ komme med noen ønsker ;) IKEA HAR ALT! <3 Jeg er også tjukk i peng ;) haha

Ellers.. Nils Håkon drar til London sammen med moren sin neste uke (Bursdagsgaven :) ). Jeg drar HJEM <3

2 kommentarer:

Yvonne Elida sa...

Ej kunne godt trengt en sofa å en kommode, å et skostativ å en stumtjener...:)

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Okey, skal fikse den biffen :)
Synst du va litt beskjeden no du yvvis ;p Hadde forventa meir av dej :/