mandag 20. oktober 2008

Fantastisk!

I går var jeg og Nils Håkon en tur å besøkte moren hans i Ski. Vi spiste lunsj sammen, og gikk tur i det fantastiske været som var på østlandet i går. Herlig!

Så kom vi hjem, og da ble det rydding og støvsuging av leiligheten. Etter det ble det fotball på meg fra kl 18 - 23! Viktig å følge med på mitt favorittlag AaFK nå i sluttspurten. Heldigvis så presterte de en ganske så bra kamp, 1-0 seier over Bodø/Glimt er bra! Jeg ble fantastisk glad. Så på søndag skal jeg, Marte, Chriss og sannsynligvis Nils Håkon på FC LYN - AaFK på Ullevål å se at AaFK i værste fall sikrer seg kvalifiseringsplass! Så vi går for seier!

Ellers så våknet jeg i natt med magekrampe, litt feber og dårlig i halsen. Så måtte droppe skole og jobb i dag dessverre. Men håper på at jeg blir frisk til i morgen. Savner god vennene mine på Hiak allerede!


Det var min søndag, håper du har hatt en like fin helg som meg!

Ett lite bilde fra mitt favorittlag!

Ingen kommentarer: