tirsdag 14. oktober 2008

Tilbake fra Sunnmøre :)

Da var sunnmørsturen vår over for denne gang. Vi ankom Godøya Onsdag 8.okt.
Vi var hjemme i fem herlige dager på Godøya. Vi opplevde både sol, høst, regn, storm, og høljeregn.

Nils Håkon møtte pappen min og minste lillesøstra mi Lene Katrin for første gang. Lene elsket han. Vi gikk opp til fjellstuen sammen, hoppet på trampoline, kjørte bil, spillte kort, såg film, spillte sjakk.

Ellers besøkte vi bestemor Liv <3, møtte også Isabell og Yvonne :)
Vi var på Terje Sporshem osv. Helgen gikk fort. Plutselig var jeg tilbake i hovedstaden.

Så nå har skolen begynt på`an igjen. Vi har komt til emen 1200 nå, og jeg gleder meg til å ta fatt på de to siste mnd i året. Jeg har forresten bestillt flybillett 18.desember til Godøya.

Men akkurat nå nyter jeg livet sammen med Nils Håkon og de herlige folkene i klassen min.


Bilder kommer forresten snart. Må bare somle meg til å overføre fra tlf min.

Jeg vil oppsumere sunnmørsturen vår med en liten sangtekst:

"Her i mitt hus, finnes det både glasskår og mus"

For å si det sånn..... Mine kjære små søsken hadde den sangen på hjernen. De sang den omtrent 34 1/2 gang om dagen. De lo og lo og lo. De er galne. Men søte er de da. :)

Ingen kommentarer: