tirsdag 21. oktober 2008

Tilbakeblikk

Er fortsatt syk, så jeg sitter her i leiligheten til min kjære å ser igjennom gamle bilder på dataen min. Tenkte jeg skulle legge ut noen søtnosbilder. Hadde bare dataen min tatt imot tlf for overføring av bilder så skulle dere fått sett bilder fra Godøya turen vår også. Men dataen min er ikke i humør om dagen :(
Her kommer noen kjekke bilder fra 2007 (+/-) :)
Alnes fyr. Nydelig bilde. Slik vi er vandt til å se Alnes om høsten.

Ålesund og verdens beste øy i bakgrunne. Godøya er og blir best!

Alnes fyr, verdens fineste natur punktum.

Kjæresten min, Nils Håkon på Fjellhamar i år :)



Ett bilde av mine to beste venninner, Isabell og Yvonne har en selvskreven plass på bloggen min. Ja, jeg skriver Isabell først, hun er jo tross alt eldst Yvonne. Vet ikke om det er så positivt nå lenger ;) Men uansett, JEG SAVNER de to søtingene her hver dag. Gleder meg til jul. Da blir jeg lenge hjemme. VI snakker råning, film og morsomheter på høyt nivå her!





Søøøte brune lillesøsteren min Lene Katrin <3>


Jeg og lillebroren min, Magnus. Søten.



Ej og lillebror i konfirmasjonen til Fride


Bilde av meg og søskenbarnet mitt Marte må selvsagt få være med. Gleder meg til helgen!

Mine søte små i Spania i 07 :)

Jeg og søskenbarnet mitt, Stine. Audun i bakgrunnen.





Jeg og bestevenninne min, Isabell. Sommeren 07. Før vi flyttet fra hverandre :(
Vi spillte svartepetter og lagde taco. Yvonne var også der. Men har ingen bilder av henne fra den kvelden ;/


Lillesøster Lene Katrin og lillebror Magnus på julaften 2007. De krangler mye, men her tror jeg de viser en smule søskenkjærleik som det heter på sunnmøre.

Jeg og den eldste lillesøstern min, Fride <3>

Ingen kommentarer: