søndag 2. august 2009

Fotballkamp!

Nå har jeg akkurat hatt en deilig spinningsøkt! Hater å gjør meg klar for trening, men den følelsen man har etter endt treningsøkt - Ubeskrivelig følelse! Har god samvittiget og føler meg REN! :)

Skal fikse meg å ta toget til Oslo S. Der skal jeg møte Tina og Jostein, så skal vi på Tordenskiold å møte Martine og Espen :) Blir vel å sitte på puben å skravle litt sammen med andre sunnmøringer før vi vender snuten mot Bærum og Telenor Arena! :) HEIA AAFK!

Tror ikke jeg gidde å kjøpe øl, koster sann 60 kr for en 0.5 i Norge - Prisene i Praha;

Øl og brus 0.5- 15 Tsjekkiske korona - ca 4 NOK
1 liter Sprit - 300 tjsekkiske korona - ca 100 NOK
Bussbilletter; 26 Tsjekkiske koruna - Ca 8 NOK
3 rettersmiddag - 150 tsjekkiske koruna - ca 50 NOK


Ja, det er billig i Praha å jeg skal utnytte det til det fulle ;)

Ingen kommentarer: