onsdag 12. august 2009

Hjemme i Norge :)

Da er vi tilbake fra en fantastisk flott ferie i Praha:)

Bilder kommer i morgen siden jeg har bildeprogrammet på min pc / og internetten min er fucked up. Så Nilsegutten må ordne minnepenn til meg til i morgen, så skal dere få se!

Noen stikkord;

¤ Fineste hotellet
¤ Beste servicen jeg har oppleved noensinne!
¤ Nydelig by, ren, pen, ingen narkomane - En drøm for meg som bor i Oslo..
¤ Veldig god og kjempebillig mat - betalte sann ca 150 -200 NOK for 2 store hovedretter, øl, drinker, vann, brus, 2 desserter.
¤ Billig shopping - Kjøpte meg; Skjørt, bluse, singlet, topper, smykke, armebånd, sekk, sko, sko til Lene, Sko til Mamma, Kjole til Fride, Pique tskjorte til pappa, tskjorte og DC tskjorte til Magnus. Alt det for 1000 NOK :)
¤ Fine serverdigheter; Sykkelbåttur, Slottet, Karlsbroen, Nationalmuseum, Speillabyrinten, Miniatyrbyggning av eiffeltårnet, Praha ZOO, Vandring langs gatene, Shopping :)
¤ 33 grader og steikende sol HVER dag <3


Bilder kommer i morgen.

Verdens beste ferie <3

Ingen kommentarer: