lørdag 1. august 2009

SOL!

Da jeg våknet i dag så var det faktisk FINT vær ute! Ble helt sjokkskadet! Det er jo aldri fint vær noen steder lenger. Har vært en crap sommer værmessig såfall! Det eneste fineværet vi har hatt var de 2 ukene med 33 grader, å da klaget jeg over hvor ekstremt varmt det var. Skulle aldri jinxet, for nå er det jo storm, og regn som gjelder :( Men i dag er ett unntak da :) Jeg og Nilsemann skal til Vinterbro i dag å levere dvd opptakeren hans på service, så må jeg vaske klær til Praha, Svigermor kommer på grilling i kveld :) Også skal jeg så klart treene i dag, viktig å vær i form til jeg skal til Praha! ;)



Slik skulle det vært hver dag!!

Ikke slik :(

4 kommentarer:

Isabell sa...

haha! d meir rette va vell at ej å du gjekk å klaga heile tida over den stygge varme sola;) hihi! men jah, no trenge oss sol!! Ka dato du kjeme heim forressten??

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Jaa! Men det va no forjævli varmt me da :( Men reise no til varmere strøk på tirsdag, så skakje klage :)

Kjeme fredag 21.august, å reise søndag 30 august :) Skal passe dissa forbanna kidsa når muttern og fattern e syden :) Da e vel du i Voooldinje i vekedagene? :S

Isabell sa...

Buhu, ikkje føøør?? Då e ej nok i voldine ja... veit ikkje om ej kjeme heimatt den første helga en gong:( men oss fær no sjå da veit du... skal nok klare å komme heim slik ej fær sjå dej i levende live vertfall ei lita stund;)

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Det e braaa :) Nei, kunne ikkje komme før pga Praha på tirsdag og Bergen 13 - 16 august :/