fredag 31. juli 2009

Fått tilbake kameraet mitt :)

Fikk kameraet mitt tilsendt i posten fra mammaen min i går. Så da har vi kamera når vi skal til Praha om 4 dager faktisk. :) Har en del bilder jeg kan legge ut, men bildeprogrammet er kun lagt inn på min pc, og siden min stygge HP pc nekter å logge seg på internett (har ikke minnepenn for øyblikket), så blir det ingen bilder her før Nils Håkon tar med minnepenn på mandag :)

Må bare si en ting... Jeg elsker programmet Extreme makeover på tv3, det går på hverdager kl 15.30 og søndager kl 20.00! Verdens beste program. Blir rørt å feller som regel ett par tårer hver episode jeg ser. I dag forandret designerteamet fremtiden for en ung gutt som var i en bilulykke og var lam fra brystet og ned. De innstallerte heis, stemmemaskiner, pusset opp alt og ga de nye møbler osv. Toppen av det fikk det også ett badebasseng i hagen med innlagt strøm så han kunne trene opp musklene i kroppen. Ett flott program, love it <3



Fantastisk program!

4 kommentarer:

Yvonne Elida sa...

aaawwww, elska det programmet!!

Ja, mari no må du ta å legge ut bilde!!! Ser dej så sjelden, joh!:(

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Jaa, ej mee!! Blir direkte rørt :/ Heh!

Ja, skal legge ut på mandag :D

Isabell sa...

Off, denna serien grine ej store fossa av... ;) men elska programmet! jah, på tide å legge ut meir bilde frøken! å dra dej heim snart<3

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Kjeme no om 21 daga :D:D Jaaa, skal legge ut mandag ;) hihi!