torsdag 2. juli 2009

Jeg dør i varmen!

Seriøst... Ønsker meg vinter akkurat nå! Det har vært 33 grader her nede i langt over en uke, inne er det sinnsykt varmt. For når jeg lufter ut alt som er og det er mye varmere ute, så får jeg ikke tempen ned INNE!!! Jeg dør av svette og varme... Spesielt natten er aller verst.. Får omtrent ikke sove.


Men jeg skal prøve å glede meg over det, for jeg husker hvor mye jeg klaget da det var -16 grader her nede og snø fra januar - begynnelsen av april ;) Så jeg koser meg i solen!

2 kommentarer:

Yvonne Elida sa...

OFFFF, jaa! Natta e verst! D stende åpe heiiile dagen her, men d e like varmt likevel når ej skal legge mej:( E så EVIG gla for at oss he aircondition inne m na pappa <3<3 Ej hadde DØDD uten!

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Janei, her e IKKJE aircondition... Hadde tenkt å kjøpe vifte i dag, men droppa det.Håpe ej overleve natta.. 30 grade ute enda, så virka ikkje heilt lovende med tanke på SØVN :/