fredag 10. juli 2009

Pizza og Olsenbanden JR!

I dag skulle jeg og lillesøster Lene egentlig på tusenfryd igjen siden vi har gratisbilletter. Regnet plasket ned i dag tidlig, så vi sov videre. I morgen er det meldt sol, så tar turen i morgen heller!
Vi har vært på Kolbotn torg å handlet inn litt mat i dag, skal lage hjemmelaget pizza til godgutten min kommer hjem fra jobb i dag. Så i dag blir det pizza og olsenbanden JR - Går under vann. Ja, siden vi har en kid i huset som bare vil se barnefilmer, så må vi også se det. Men det er jo bare kjekt det da!

Ha en fin fredagskveld!

I kveld skal jeg benke meg foran hjemmekino annlegget vårt å se Olsenbanden Jr!

Husker at jeg var småkeen på Egon og Yvonne likte Benny! Husker vi til og med ringte de når vi var sann 13 år! Haha!

6 kommentarer:

Yvonne Elida sa...

HAHAHAHAHAHAHHAHA!! EG DØØØYR!! DE HADDE EJ GLØMT! TENK AT OSS RINGTE DEI! HERREMOSES..

KA FLAUT!!

.. Men vi va litt søte me da :)

Isabell sa...

JA, d huska ej meeeee!!!!! å ej fekk na KJELL, sjøl om dokke ikkje sønst han va nokke fiiin, så takk for den dokke;)

Isabell sa...

Heyyy! forressten... skal oss stikke å sjå harry potter når oss kjeme nedover?? ;) ej vil!!!

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Hehe, herlige tider :D Harry Potter, tjaaa.. Kan vel alltids sjå den;) Men ka tid dåkke egentlig kjeme? Neste helg sant? :O

Huska også at ej sendte mld til en viss J.Jensen med innhold i ka draktstørrelse han brukte og med MVH YVONNE BREIVIK!!!!

Isabell sa...

Nei, men viss du ikkje vil sjå, så gjenge d bra... ej skal inn i valldalen til vertfall den 18... så oss tenkte å kjøre den 19 (søndagen) om d gjenge bra for dokke.. :)

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Okai :) Men da kan dåkke bare vær her til den 22. For han gut her e bursdag den 23, å da he oss plana skjønna du :) Å viss dåkke he lyst på tusenfryd, så blir nok ikkje ej me.. He vør der to ganga no, og gratisbilletten går ut 19.juli:S Orka ikkje betale 330 for enda en:P Hehe :) Harry Potter gjenge bra du ;P Men ej hekje sett den ant siste filmen :p