mandag 20. juli 2009

Kyllingwok til middag

I dag blir det kyllingwok med ris, favorittmiddagen min sett bort fra mamma sin potetball ;) Skal straks til å lage det, er ikke så veldig avansert..

Du trenger;
1 stk kylling eller kyllingfilet
1 pakke wok classic
Ris
Saus om nødvendig

Så er det bare å wooke det + koke ris! Mer avansert er det ikke for å få en så nydelig og ikke minst SUNN middag! Mari er tilhenger av god, kjapp og sunn mat vettu!

Harry Potter og Halvblodprinsen var faktisk enda bedre enn Harry Potter og Fønixordren! Så gleder meg faktisk til neste film kommer, om ja... 2 år da. I morgen eller onsdag kommer kameraet mitt! Så blir ingen bilder fra hverdagen min før onsdag kanskje torsdag. Men det passer jo bra. Der ligger litt bilder fra Godøyaturen i Juni. Mest bilder av Alnes og landskapet på sunnmøre <3 Vi skal forresten til LONDON i oktober/November! Gleder meg så sinnsykt. Elsker London, har alltid hatt en stor drøm om å reise dit. Så i år skal det skje! Er faktisk bare 15 dager til vi reiser på lovetrip til Praha :D

London

Praha er en fin by :)

Men nå må jeg lage middag! Snakkes :)

Ingen kommentarer: