lørdag 4. juli 2009

Reiser straks til Gøteborg :)

Da sitter jeg her å venter på at klokken skal bli 0758 så jeg kan luske meg stille ut av døren så jeg ikke vekker min ganske så trøtte samboer. Mens jeg venter så tenkte jeg at jeg kunne jo blogge ett innlegg for å få tiden til å gå.
Ble sent i natt før vi la oss, endte med å sitte å prate lenge, pluss vi såg en episode av Friends. Samboeren kjøpte alle 10 sesongene i London, så nå har vi kommet på sesong 2 episode 5. Åja, jeg DIGGER Friends, beste serien!

Ellers har jeg pakket, tror jeg har overdrevet litt... Blir borte fra i dag til mandag liksom og med med i den store sorte vesken ligger det følgende; En shorts, en kjole, ei joggebukse til bilturen, 4 topper, undertøy, badeklær, en hettejakke, 2 singlet, nattklær, 1 dongribukse, ladere, lommebok, ipod Ragnar, og mobil. Tror du jeg har pakket nok for to dager eller?
Men nå må jeg ordnet meg litt før jeg skal ta NSB Lokaltog til SKI, så må jeg vente i 30 min i Ski før Gøteborg toget kommer direkte fra Oslo. NÅDE NSB om de lager til noe kødd i dag altså!



Den beste serien ever <3


Søndag blir jeg å treffest her!


Jeg kjører med NSB daglig, og liker de veldig godt. Så ikke noe kødd i dag!

Ingen kommentarer: