søndag 26. juli 2009

Bursdagshelg!

Torsdag da gutten min hadde bursdag fikk han servert egg og bacon på sengen med hele FEM pakker! Han fikk en tskjorte, en surfeshorts, en fin hettegenser, armebånd og smykke fra meg. Etter vi hadde slappet av sammen hjemme her så stakk vi til Ski til svigermor å spiste nydlig lasagne og nydlig bløtkake som hun hadde laget! Nils Håkon fikk gavekort på Ski Kino og Platekompaniet. :)

Fredag vasket vi, ryddet, satte opp den nye putekassen og grillen. Så kom Alexander, Philip, Bjørn og Torstein på besøk. Vi grillet pølser, kylling og pepperbiff. Satt lenge ute og koste oss med godt selskap, øl og mat. Etter grillingen gikk vi inn å spilte litt spill, ps3 og spiste god sjokoladekake som jeg fant oppskrift på www.detsoteliv.no! Bør prøves! Hadde besøk til klokken var 01 :)

I går lørdag tok jeg med gullet på date i Oslo. Vi spiste nydlig mat på en mongolsk restaruante! Jeg spite buffe. Det er ganske kult, fordi du velger grønnsaker, og kjøtt. Så ser du på en dude som står å steker maten igjennom en glassplate. Så får du kald salat, bakt potet, ris og baguetter som tilbehør! Himmelsk godt! Nils Håkon spiste svin i sursøt saus med ris siden han er lei av buffeten ;) Så dro vi på Klingenberg kino å såg public enemies! Kjempebra film med Johnny Depp! :)

Nå står purre og bacon paien i ovnen, gulle gutten kommer straks, så jeg får gå å lage til middag. :)

Ps; VET at jeg lovte jeg skulle bli flinkere til å ta bilder men kameraet mitt har ikke komt fra Ålesund enda! Blei som sagt sendt, men mamma fikk det i retur... Ukjent adresse sto det! Veldig rart, så hun skal sende det til Nils Håkon sitt navn i morgen! Da kommer bilder av gavene såfall, må ha kamera til Praha om 9 dager!

Ingen kommentarer: