tirsdag 7. juli 2009

Ryddings og Istid 3 :)

En liten oppdatering de siste dagene;

Søndag: Da spiste vi god frokost på hotellet og slappet av litt før vi skulle rusle bort for å ta sporvognen til Lisberg. Vi ankom Liseberg rundt 1300 og var der nesten helt til det stengte kl 2200! En kjekk dag. Tømmerstokken, rafting og diverse berg og dal baner var det kjekkeste. Dette var første gang jeg var der, og ja, jeg skal tilbake engang :) Vi spiste både middag og kvelds i parken, så når parken stengte tok vi banen hjem igjen for å sove.

Mandag: Sto vi opp å spiste frokost, pakket og satte kursen mot grensen retter sagt Nordby kjøpesenter. Vi tuslet der ett par timer, spiste litt lunsj og shoppet med oss litt mat og diverse. Halvannen time senere var vi på Kolbotn. Vi lagde kjøttbollor, poteter, grønnsaker og brunsaus til middag. Nydelig godt! Jeg, Magnus, Lene og Nils Håkon spilte litt Monopol før vi kjørte Nils Håkon til Ski. :)

I dag våknet jeg veeldig tidlig av pappa siden de skulle reise i dag. Jeg stekte grove rundstykker og dekket på godt pålegg til de. Så ordnet de seg og suste ut døren, så nå sitter jeg og Lene her å skal til å dra en tur på Kolbotn torg, før vi tar toget til Ski. Der skal vi møte min kjære klokken 1700, da blir det middag og kino, Istid 3! Gleder meg til den filmen, digger Sid <3


Love him!

Ingen kommentarer: