tirsdag 14. juli 2009

Ingen bilder....

Grunnen for at det omtrent ikke har vært bilder her siste mnd er fordi jeg glemte mitt elskverdige kamera hjemme på Godøya.. Men pappa skal sende det til meg i posten i morgen, sånn at jeg får det til bursdagen til godgutten min, Praha turen, Bergen turen og Godøya turen i august! Mye som skjer på kort tid nå snart.... Blir 1 uke med avslapping og kooos (kjærestetur) i Praha <3, slektstevne i Bergen by nærmere bestemt Os sammen med slekta til mamma og Morfaren min.:) Så til slutt blir det Godøya i 9 dager, jeg og min kjære skal leke far, mor og barn... Skal nemlig passe Lene, Magnus og Fride... Ja, eller søster Fride er jo snart 18, så skal vel ikke passe henne;) Så da blir det kjøring til og fra skole, leksehjelping, middagslagning, leking og kos. Øvings vettu! hahaha!:D

Ingen kommentarer: