torsdag 9. juli 2009

Trening :)

I dag skal jeg trene! Har ikke hatt tid til å trene på FEM dager! Så skal bli deilig å hive seg på spinningsykkelen min igjen + rocke med min kjære venn rockeringen :)

En dag uten trening er en dag uten mening!

Det er faktisk sant.. Føler meg så ekkel når jeg ikke får trent hver dag, føler meg direkte stygg og ufin! Så gjett om jeg har følt meg ekkel lenge nå.. Men har jo vært mye på farten, både Liseberg og Tusenfryd på ett par dager.. Når man er på en fornøyelsepark så skal jeg love deg at det er MYE gåing, så det tar jeg som litt trening såfall ;)

Vi hadde forresten en koslig dag på tusenfryd i går:) Vi tok de fleste ting, spiste middag der og koste oss i solen! Nå har vi tre gratisbilletter som må brukes innen 19.juli. Min kjære søte og gooode samboer blir nok ikke med meg og Lene en dag til, så får se om vi får brukt opp den siste gratisbilletten likvel :)

4 kommentarer:

Isabell sa...

Heyyyyy! oss kjem jo!!!! hehehahahahaa!!! <3

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Weee :D Ja, viss oss skal på tusenfryd så fær ej brukt opp Nils Håkon sin gratisbillett da :D

Isabell sa...

Jepp, men egentlig meir gira på sverige;);) så shopping! :))

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Bra!:D Ej e ikkje gira på tusenfryd;)