fredag 17. juli 2009

Sims 3 og date med Stine :)

Har endelig kjøpt meg sims 3, det er KONGEgøy! Elsker det. Kan sitte i mange mange timer å lage og innrede hus altså. Virkelig ett genialt tidsfordriv, så tiden min går med til Sims 3 og trening om dagen. :)

I går møtte jeg og Nils Håkon pappaen til Nils Håkon, Arild :) Han spanderte mat på Egon til oss. Koslig. :)

I dag møtte jeg Stine i byen, vi spiste lunsj og vandret litt i gatene. Hun fikk også lagt på fake negler. Blei ganske bra! Så sa jeg farvel til min kjære gand, siden hun reiser til Magaluf i 2 uker i morgen... :( Så nå sitter jeg hjemme i leiligheten. Jeg og min kjære samboer skal snart se Harry Potter, film nr 5, husker ikke hva den heter. Siden alle andre skal se den på kino, så får vel vi makke oss til å se den på Colusseum vi også ;)

Planen videre er ikke så alt for mye, blir en del henging med venner, trening, slappe av, sole seg og vær sammen med godgutten. Han har jo bursdag på torsdag, og fredag eller lørdag kommer guttene for å feire han. Så det blir gøy, håper på sol og fint vær så vi kan grille med den nye grillen vår ;)

Ps; Kameraet mitt kommer i posten i morgen + at jeg skal møte Nils Håkon i Oslo i morgen, vi skal nemlig ha date på aker brygge. Love it <3