søndag 10. mai 2009

En liten tanke..

Har faktisk lest om dette på maange andre blogger, men før jeg leste det, så har jeg tenkt på det selv. Jeg kan ta to like situasjoner;
Situasjon 1; I Ålesund/Sunnmøre; Jeg kom uheldigvis til å "dulte" borti en dame på ett kjøpesenter, jeg fikk ett drapsblikk tilbake, enda jeg sa unnskyld...

Situasjon 2; Kolbotn/Oslo; Jeg kom borti en dame her også, men istedet for å få ett drapsblikk, så smilte hun og sa; "unnskyld, gikk det bra?"

Jeg sier ikke at alle sunnmøringer er sånn, men folk er mye hyggeligere på østlandet, dulter du borti noen, så er de raskt ute med en unnskylding og beklager seg, enda det var MIN feil. Var bare en tanke jeg har tenkt på leeenge ! :p

En annen tanke jeg har gjort, er at viss noen mennsker lykkes i det man gjør, og man bor på en liten plass, så er det ingen som blir glad på dine vegne, bare din nærmeste familie kanskje. Her nede er det heelt annerledes, gjør noen noe bra her så får man virkelig høre det!

Jess, det var det.. ellers så skal jeg og min kjære samboer til Godøya på onsdag kveld. Gleder oss! Da skal jeg ta med meg Nils Håkon på fjellet! Egga, Sløk, kanskje Hønne, så skal vi sykle til Alnes og gå opp på Alnesvatnet. Vi skal besøke fjellstuen, Ålesund, Moa, Atlanterhavsparken og ikke minst Color Line Stadion, Ålesund. Blir koskos :)

2 kommentarer:

Malin sa...

Heilt enig Mari! Nesten synd i oss inneslutta småsure sunnmøringa.. må ha nåkke med sunnmørsveret å gjer trur ej ;) hehe!

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Hehe! Ja må ver det regnveret som gjr det ;) Men det e heilt serris, viss det e nåkken som lykkes, så ønska alle at ho/han skal feiles! Litt sykt, men sann e no det berre :)