torsdag 7. mai 2009

Hjemme i Kolbotn igjen:)

Kom hjem til leiligheten vår på Kolbotn tirsdag morning. Det var litt godt å komme hjem til sin egen leilighet, alle klærne mine, gutten min og ikke minst spinningsykkelen min! Deilig med de vanlige rutinene igjen. Var på skolen i går, kjeempegodt å se igjen mine supre klassekamerater :) Vi ble enige om at siden flesteparten av oss skal være mest på østlandet i sommer, så skal vi møtes med jevne mellomrom til grilling og kos i frognerparken i Oslo :) Love it!

Ellers grillet jeg og min kjære samboer i går, var deilig temperatur og soool ute i går. Vi grillet benfrie marinerte svinekotelleter med smak av paprika, chilli og løk. NAM! Tilbehør var; Potetsalat, salat og loff. Var sykt kooselig og nammis å kunne grille igjen. Legger ut bilder når jeg gidder å legge de inn på dataen min..

Ellers i dag skal vi rydde leiligheten også skal jeg så klart trene! Jeg har blitt treningsnarkoman, det vil ikke si jeg ELSKER å trene, men føler at jeg MÅ trene hver dag for å holde meg i super form til sommeren. Har tross alt gått ned 15 kg på 10 uker ;) Å enda litt til skal jeg ned før jeg er heelt fornøyd :)

I morgen skal jeg og gullet mitt ut å spise kinesisk middag på china house på kolbotn, før vi skal på kino i Ski. Vi hadde 1 år og 5 mnd dag 1.mai, så vi må liksom feire litt da ;)
Har skole på mandag, tirsdag og litt onsdag, før jeg og Nils Håkon tar fly fra Oslo Lufthavn Gardermoen til Ålesund Lufthavn, Vigra retter sagt Godøya :) Gleder meg til det. Dagene kommer til å gå med til masse fjellturer med familien, tur til Ålesund og Nils Håkon skal få se atlanterhavsparken, så skal vi på AaFK - FC Lyn Oslo, så er det 17.mai, den vil bli feiret i Ålesund på cirkus Arnando og middag på Egon. Skal også feire min søøøte lillesøster Lene Katrin som blir 10 år 18.mai!

Ingen kommentarer: