fredag 29. mai 2009

Helg... Igjen :)

Jaggu, da er det helg IGJEN! Hadde jo fri fra onsdag - tirsdag forrige uke.. Skole tirsdag og torsdag, så har jeg fri helt til tirsdag. Da skal jeg møte den herlige gruppen min, så skal vi få gjort ferdig gruppeprosjektet som vi skal fremføre under eksamen torsdag 11.juni. Etter det har jeg fri heeilt til 19.august! Konge? JA!

Ellers har uken bestått av litt husarbeid, trening (jogget ute i varmen, spinnet), vi har vært på fotballkamp i Ski å sett at Follo tapte 0-2 (ufortjent?) mot Vålerenga også har jeg vært å tittet i butikker i dag. Nå har jeg akkurat hatt ei god og herlig spinningøkt. Nå venter dusjen og matlaging. I dag skal jeg lage skinkegrateng. Det var min herlige søster Fride som tipset meg! Så håper det smaker :D Ellers skal vi ikke gjøre så mye i helgen, muligens en sykkeltur til Ski om været holder seg slik som nå!

Det var det :) Ha en fin helg folkens!
Slenger ved ett bilde av kaninen Rufus som eies av mine yngre og søte søsken ;)

Ingen kommentarer: