tirsdag 19. mai 2009

Godøya og 17.mai :)

Da er vi tilbake på kolbotn igjen. Det var 5 fiine dager vi fikk på Godøya! Været var nydelig alle dagene.

Onsdag; Mammaen min hentet oss på flyplassen, vi kom hjem til hjemmelaget pizza og en veldig god salat. Etter det dro jeg, Nils Håkon og Lene Katrin ut for å hilse på bestemor + ta en joggetur på Alnesvatnet :) Koselig!

Torsdag; Da ble jeg og Nils Håkon med pappa ut med båten for å drage teiner! Vi besøkte også besta og fikk gått oss en tur opp på Egga. Ellers så grillet vi og hoppet på trampoline sammen med kidsa. Vi såg også grand prix semifinale og paradise finalen :) Var også sammen med Sara Beate en stund den dagen! Kos:)

Fredag; Da dro jeg og min kjære alene til Ålesund. Jeg viste han litt byen også shoppet vi litt, vi avsluttet byturen med en lunsj i byen. Ellers spiste vi god prinsefisk, såg film også syklet jeg, Lene og Nils Håkon ut på Alnes for å se sandvika, stranda hadde blitt skikkelig fiiin! Gleder meg til å bade der i sommer. Så syklet vi gamle Alnesveien tilbake igjen, kjekt, men litt skummelt!

Lørdag; Da var vi i byen hele dagen, Jeg, Nils Håkon, Lene og Magnus. Vi fikk mat hos Fride på jobb, vi spiste is på stuen, solte oss og shoppet litt før vi gikk bort til Color Line Stadion og såg at AaFK knuste Lyn 2-0 ;) Etter det kjørte vi hjem og såg at Alexander Rybak knuste konkurentene sine og vant heile greia :D Så en god dag!

Søndag; Sto vi tidelig opp, gikk i tog, besøkte besta <3, var på hallen og spiste kaker og slikt. Så dro jeg, mamma, Nils Håkon, Lene og Magnus inn på moa å såg sirkus Arnardo. Det var veldig kjekt :) Når vi kom hjem hadde pappa og Fride laget til Koltbord med masse god mat! Alt i alt en strålende 17.mai! Neste år bli vel den feiret her på Kolbotn/Ski :)

Ingen kommentarer: