fredag 12. september 2008

Isabell 20 år!


Siden min bestevenn fyller 20 store år i dag, så tenkte jeg at det var på sin plass at hun fikk ett innlegg på den stilige bloggen min.


Det er Isabell som har bursdag i dag. Hun har nok gledet seg til denne dagen veldig lenge. For nå er hun ikke lenger tenåring, hun er halvveis til 40 år. Hun får heller ikke noe ungdomsrabatt på bussen lenger. Isabell har blitt voksen! Da er det bra det enda er 3 mnd til jeg blir det :D


Men uansett, gratulerer så masse med dagen kjære søte Isabell!



PS: Vi tar igjen feringen den 10.oktober. Da skal jeg bake kake til deg :)





Der har dere bursdagsbarnet

2 kommentarer:

Isabell sa...

Nååw søta! :) men som du veit ej lika ikkje å feire år! d e berre nokke tull:P men feire må oss gjer når dokke kjeme! gla i søøta mii<3

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Hihi :) Jaa, klart oss skal feire! Du skal få kake og ei gave :)
KKGID i søta mii si
<3