mandag 22. september 2008

Mandag igjen...

Da var det mandag igjen, den kjipeste dagen i uken.

Mamma og fride har vært her siden forrige onsdag til i går kveld. Jeg har hatt mange fine dager sammen med de. Vi har vært på IKEA, shopping, hatt vinkveld, vært hos stine, møtt Audun, mer shopping, spist ute, og besøkt kjæresten min Nils Håkon. Kjemepkjekk langhelg!

(Bilder kommer snart!)



Så... i dag ringte mobilen min klokken HALV SJU.. Som dere alle vet så elsker jeg å sove...
Jeg sto opp og dro på skolen. Vi hadde eksamen i bed.øk i dag, så nå er jeg endelig ferdig med det for i år. En veldig deilig følelse..
Det gikk også overraskende bra, satser på at jeg står.

Har vært på jobb i 5-6 timer i dag. Er sliten. Jeg klarte å smelle kjøleskapet på jobben i øyet mitt. Jeg begynte å blø og fikk en hevelse, men så tøff som jeg er så overlevde jeg!

Sååå.. kom jeg hjem til min kjære Nils Håkon. Jeg skulle steke egg å skjære opp to skiver som jeg skulle spise til kveldsmat. Så jeg satte igang å skjære i Vålerenga brødet vårt, og der.... DEEER klarte jeg å skjære ett dypt kutt i tommelen min. Blodet fosset til alle kanter, jeg hadde bare en tanke " nå mister jeg hånden min ". Vi fikk heldigvis stoppet blodet etter 10 minutts tid, og vi tok på plaster. Det går greit nå. Selv om jeg har blitt mørbanket.




Jeg hater mandager.

Ingen kommentarer: