onsdag 10. september 2008

Skole å sånn..

Har fri i dag. Det er kjempedeilig. Jeg trenger en fridag i uken for å kunne slappe av litt i min hektiske hverdag med skole og jobb. Da er det bra at vi ofte har usaklige forelesninger og dårlige forelesere. Jeg burde lese til bed.øk eksamen, men skjønner ikke helt hva jeg driver med. Tror jeg må snakke med Ole Edmund eller Nils Håkon. Nils Håkon er den faglige og tekniske dyktige personen i vårt forhold. Jeg lager bare god mat. ( Nils Håkon lager også god mat. Ja, han kan alt!)

Neeeh, jeg gidder ikke snakke mer om skole. Jeg skal snart lage indrefilet med fløtegratinerte poteter og grønnsaker. Må bare vente til at klokken nærmer seg 16.

I mens sitter jeg her å hører på Akon. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har blitt hektet på sangene hans i det siste. ;D

Siden jeg bare skriver for å skrive om mitt UTROLIGE artige liv, så kan jeg nevne at vi kanskje skal en tur til Hamar på søndag. Der skal vi møte søskenbarnet mitt Marte og kjæresten Chriss. Vi skal se AaFK knuse Ham-Kam. Vi skal se AaFK score. Vi skal se Kjetil Rekdal føre favorittlaget mitt til seier. Vi skal se at AaFK vil vinne, og at vi tar tre poeng. Vi skal se at vi tar ett steg nærmere fornyet tippeliga kontrakt!!

Ingen kommentarer: