onsdag 10. september 2008

Snart besøk!

Jeg synst at det fortjener ett eget innlegg at mammaen min, Anita og lillesøster Fride snart kommer på besøk til meg!

Neste onsdag er de endelig her! Mamma og Fride skal være her i fem dager sammen med meg.
Jeg gleder meg masse masse! Har ikke vært sammen med dem siden juni!! Hadde også ønsket at pappa, Magnus og Lene Katrin også kunne kommet en tur.. Men jeg og Nils Håkon skal jo til Godøya og Ålesund om en mnds tid :)



Mamma og Fride i sommer <3




Her ser du familien min :)
Bak: Mamma, meg og pappa
Foran: Lene Katrin, Fride og Magnus


Jeg er glad i familien min!!




Her er Lene, jeg og mamma i jula 07 <3




Når vi skal hjem i okt, så skal vi ferie søte besta sin 90-års dag som var i februar. Besta er best!




Er det rart at jeg er glad i de to små skapningene her eller?! Lillesøster og lillebror :)




Pappa, Fride, Mamma og Lene Katrin i jula 07 <3

Ingen kommentarer: