lørdag 6. september 2008

Oppdatering om meg

Jeg flyttet fra Godøya til Rasta i Lørenskog den 22.september i 2007. Jeg fikk meg en vaktleder stilling i Coop Prix. Jeg bestemte meg for å finne noe litt bedre og større, så jeg flyttet inn i en 40 kvm liten "hytte-leilighet" på Fjellhamar i Lørenskog. Den 1.august 08 så flyttet jeg til Kolbotn på Tårnåsen for å komme nærmere min kjære Nils Håkon. Jeg bor nå på en 45 kvm leilighet der. Den er ganske fin, og den er snart ferdig. Jeg må bare få min lille "handyman" til å sette opp den siste benkplaten på kjøkkenet mitt.


I juli sa jeg opp heltidsstillingen min i prix, siden jeg skulle begynne å studere. Jeg studerer nå økonomi og serviceledelse ved HiAK på Kjeller i Lillestrøm. Det er veldig kjekt og lærerrikt.




Der gjør jeg lekser!



Stuen min, fine sofaen min fra bohus! :)




Der er den fantastiske tv`en min. Jeg er glad i den ;)

Ingen kommentarer: