søndag 25. oktober 2009

Babyklær, diverse og AaFK!

Her er ett litt random innlegg med litt forskjellige bilder fra oktober! Alt i fra tusenfryd til babyklær til AaFK bilder. I dag er Nils Håkon i Oslo å spiller Magic, så jeg sitter hjemme å kjeder meg. Siden klokken ble skrudd en time tilbake igjen (noe som egentlig var veldig deilig) så kommer det til å bli en laang søndag uten min kjære her... Litt kjedelig, men klokka fem begynner jo det fotball på tv2 så jeg blir opptatt fra fem til ni med min favorittidrett! AaFK kan i dag sikre seg fornyet tippeligakontrakt om de slår Rosenborg på Lerkendal i dag. Jeg vurderer å kjøpe kampen på vgtv. Heia AaFK! :) Er faktisk KUN to uker til cupfinalen i dag - gleder meg som en unge!


Stine og Nils Håkon på Friday`s sammen med mej, Fride og Charlotte:)

En skikkelig fin og deilig dress i størrelse 56 til gullet vårt:)

Denne brukte jeg når jeg var liten, så minien får arve etter ho mor!



Bodyer med motiv I <3 Mommy and daddy!


Første klesplagget til minien :)


En usminket og trøtt Mari i dag med AaFK drakten til min kjære!



Vegard ville ikke være med så han ble fotografen vår!



Der ser dere meg og Stine på rad nr 3 med. Tok supersplash! Fantastisk;)




Vi spiste på burger king før vi såg raske menn:)


Ingen kommentarer: