lørdag 31. oktober 2009

Update

Skulle egentlig på halloweenparty hos Monica og Daniela som nettopp har blitt 21 og 22 år. Men grunnet min dårlige form drar ikke vi. Har kastet opp mange ganger i dag, så lurt å holde seg inne. Dessuten er jeg litt redd for å få influensa, og noen som er der har akkurat hatt svineinfluensa, så ikke så lurt å dra for min del.

Så prøver å få tak i Nils Håkon som er i Oslo, tenkte å vær god samboer med å lage taco til han kom hjem, men da må jeg nesten vite når han kommer da..

Ellers som sagt sliter jeg fortsatt med formen. Men egentlig så spiller det ingen rolle, så lenge babyen har det bra kan jeg spy i ni mnd. Det blir lykke når den kommer ut for å si det sånn.

I går fant vi også ut at vi går for en kombivogn fra babyshop, stellebord og vippestol blir også kjøpt fra samme butikk. Seng, madrass, sprinkelbeskytter osv vil bli kjøpt fra Ikea. Innkjøpene vil skje etter jul en gang. Gleder meg veldig til å begynne å handle ting til den. om 2-3 uker kan jeg begynne å handle litt klær siden vi da vet kjønn! Gleder meg :D

1 kommentar:

Maria sa...

Koselig lesing da Mari:) Ikkje spyinga also! Hehe, håpe alt e bra ellers;)