torsdag 29. oktober 2009

Gårsdagen :)

I går møtte jeg Nils Håkon etter han var ferdig på forelesning. Vi tok tbanen til Sinsen hvor vi gikk videre for å besøke Philip, Solveig og lille Peter :) Jeg og Solveig snakket sammen om baby, graviditet og andre relevante ting til det, mens guttene lagde kyllingtaco! Fikk holde lille søte Peter også. En søt og veldig blid unge. Han er født seint i mars 2009, så han vil bli akkurat året eldre enn vår datter eller sønn. Det er veldig gøy at vi snart har barn på samme alder :)

Etter middagen ryddet vi bort og Peter ble lagt for å sove for kvelden. Vi spilte ticket to ride Europa. Jeg kom på 3.plass... Ellers så bare snakket vi om leilighet, utdanning, biler og babyting. Vi var hjemme på Kolbotn til rundt klokka 22. Alt i alt en veldig trivelig kveld som vi sikkert gjentar etter hvert! Blir såfall greit å dra på besøk til de eller de kommer hit når vi har fått ut minien da. For da har begge to veldig barnevennelige leiligheter! Gleder meg til det :)

Har dessverre ingen bilder, siden jeg så klart glemte kameraet mitt! Så bilder får komme på neste besøk =)

Ingen kommentarer: