fredag 16. oktober 2009

Dagen i går!

Var på skolen fra tidlig om morningen til rundt 11 i går. Dro så videre til min kjære kusine Stine som bor i Bogstadveien i Oslo. Vi spiste rundstykker med egg og sjokomelk før vi tok trikken ned til Nationaltheateret. Vi tok toget videre mot Kolbotn. Det ble litt titting i butikker siden Kolbotn Torg har kampanjen "Tre dagers shoppingvarsel". Vi tittet også etter priser på Iphone hos Spaceworld og Expert, jeg og Stine vurderer å kjøpe Iphone likt.


Etter den litt titten i butikkene dro vi til Mega å handlet inn til dagens middag. Når vi kom hjem til leiligheten hvor jeg og min kjære Nils Håkon bor lagde jeg hjemmelaget pizza til Stine. Smakte godt og vi koste oss. Såg ungre mødre og fire stjerners middag hvor vi spiste dessert - sjokoladepudding med vaniljesaus, NAM!


Nils Håkon kom hjem etter hvert og spiste rester av pizza og dessert. Såg ut som han likte det. Så fulgte jeg Stine til togstasjonen og hun dro hjem. Alt i alt en veldig kjekk dag, alltid gøy med Stine og Mari dager :)



Pizzaen var ikke akkurat sånn siden jeg glemte å ta bilde :/

Ingen kommentarer: