torsdag 22. oktober 2009

Unge mødre

Sitter å ser på unge mødre på tvnorge nå. De som har barn der er mellom 16 - 21 maks. Folk tenker sikkert at "jøss, skal du ha barn, du er jo bare 20 år". Ja, det er sant det. Men jeg føler meg mye mer voksen enn de som er på den serien. Jeg har fullført videregående, hatt ett friår og er igang med 2.året på bachelorgraden min. Er ikke en person som er ute flere ganger i uken på fylla heller, så akkuart det blir ingen problem for meg nei.

Folk har sagt til meg; "du burde kanskje melde deg på unge mødre". Men jeg kunne aldri vært med der, tror ikke vi hadde blitt valgt ut heller. Vi er nok for normale til den serien der. :)
Når jeg tenker over det så blir jeg 22 år det året lille minien blir født og rundt 1-års dagen til hun/han er jeg ferdig med 3-årig utdanning og i jobb. Så føler meg gammel nok :)

Det skal også sies at jeg har verdens beste samboer, Nils Håkon på 27 år. Han har allerde mastergrad innenfor matematikk og er i full jobb. Så jeg føler det her er veldig riktig :)
Er ikke lenge til vi har 2 års dag ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sant de snuppa:)