fredag 6. november 2009

CUPFINALEHELG!

Da er årets helg her - faktisk århundres helg. Denne helgen her BØR ingen gå glipp av. Siden AaFK sikret seg finaleplass har jeg satt av denne helgen her. Gleder meg så sinnsykt! Mitt gode søskenbarn Marte var en knupp som fikk fikset meg en billett sammen med de i Stormen. Så i helgen blir jeg å finne i Oslo. I kveld skal jeg møte Marte, Chriss og Martine å kanskje noen flere. Vi skal spise middag på friday`s i Oslo. Så blir det å titte litt rundt på livet. I morgen er det full rulle hele dagen. Skal på Rockefeller på show og konserter på kveldstid. Og søndag er den STORE dagen da kampen skal bli spillt! Så søndag fra 1315 - 1600 er jeg ekstremt opptatt!

Sånn ellers var jeg hos legen i dag. Resultater;
Hjertelyd baby; 155 slag i minuttet - veldig bra og normalt
Blodetrykk; 118/70
Urinprøve; Negativ
Blodprosent; 12.5

Så alt ser strålende ut! Var en del flere ting også, men gidder ikke å dele alt ;p Testet også HIV negativ. Hehe. Alle gravide må ta HIV og rebella tester, såfall de som er førstegangsfødenede. Så alt var bra og alle tester var negative!

3 kommentarer:

Yvvis sa...

Nei, Mari.. Ej kjem virkelig ikkje over at du e gravid.. Kjem kanskje til å gå opp for mej når kiden e ett par år kanskje:)

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

hehe, he egentlig akkurat gått opp for mej ;)

Anonym sa...

Nice nice :))