onsdag 22. april 2009

Blir så utrolig forbanna!

Sitter her å koser meg med paradise hotel og vann. Det er like før muggen med vann blir kastet på lerretet til samboeren min her! Hun Lene... å FY **** er det mulig å vær så stygg? så kvalm mot ett annet mennske? Hva har Margrete liksom gjort? Ja, greit hun har kanskje ikke snakket så mye med de andre jentene.. Men er det så forbanna rart da? Jeg hadde heller ikke turt å snakket med slike mennesker som tror de eier hele verden! Det er rett og slett mobbing, har såfall medfølelse for Margrete.. stakkars jente! Håper Lene ryker på rævva ut av "paradise"!!!!!

Ja må nesten redigere litt her. Flott at paradise "ledelsen" grep inn med å kaste ut enten Lene eller Nanna. Det ble stein, saks, papir og "dessverre" tapte Nanna. Jeg synst personlig at Lene burde dratt, siden det var hun som sto MEST for den verbale mobbingen.
En ting jeg reagerte på var at Lene sa at hun ikke angret nooe på det hun sa, 5 min etterpå sier hun til Margrete at hun angret på det hun sa........... Noor påstå at Margrete løy fordi hun skiftet meninger, hva gjør Lene her da????

Måtte bare få det ut! :P Hihi

6 kommentarer:

Maria sa...

Soo enig! Fekk en nye respekt førr ho Triana (??) då ja! Såg nestn ut so ho va på gråten:p

Håpe ho Lene ryke i dag!:D

Yvonne Elida sa...

Åååååh, åsså ej som ikkje såg paradise i går!!:O

STEIK ka forbanna ej va! Ej he HATA ne fra dag 1. Stakkars Margrethe:/ Ej va tenkt å legge inn et HAT innlegg ej også, men d blei aldri nåkke av. Men fy faen. Stygge, stygge menneske.

Håpe han Petter vinne <3

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Maria; Jaa! Bra tale av ho Triana ;)
Yvonne; Du skulle såå sett i går, men TEIT at nanna og lene tok stein, saks, papir.. Lene burde blitt kasta ut! Jaa, ej me heia på han petter! Kompisen til søskenbarnet mitt kjeme inn på paradise neste uke ;p Da måå ej sjå!

Yvonne Elida sa...

Wuhu, sunnmøring?

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Haha, ja! Han e fra SULA :p Stian heite han! Det må du sjå :)