mandag 20. april 2009

Mandag :)

Da er det bare 8 dager til jeg skal hjem igjen. Gleder meg masse! Har savnet familien min ganske mye i det siste, så det skal bli godt å komme hjem til de :) Vet såfall at mine kjære to søstre gleder seg til jeg kommer, og JA jeg gleder meg jeg også! <3

Har planlagt ett par fjellturer på Godøyfjellet den uken jeg er hjemme. Så viss du leser dette Issa, hva sier du til Egga, Sløk, Hønne, Rantene en dag? ;D;D Jeg er klar!

Ellers så går jo dagene, Nils Håkon har i skrivende stund besøk av en kompis, og i morgen skal han til en annen kompis som akkurat har fått en søøt unge :) NH skal bort i helgen, så jeg får finne på noe annet, skal sikkert en tur til Stine eller henge med noen i klassen. Det er jo alltid gøy! NH drar til Frankrike sammen med en kompis neste torsdag, og det passer jo utmerket, siden da er jeg også borte;)

Ha en fin mandagskveld :)

Ingen kommentarer: