fredag 3. april 2009

Påskeferie :)

I går startet påskeferien for min del. Starter på skolen igjen onsdag 15.april. Så skal bli to deilige uker med masse fri. I dag får jeg besøk av mine to søstre, Fride og Lene Katrin. De skal være her til onsdag. Så det blir kjempekjekt! Vi har mye vi skal gjøre :)

Jeg kommer ikke hjem til påske i år, dette fordi jeg får besøk av søsken, og siste delen av påskeferien må jeg gjøre LEKSER. Jeg har eksamen 30.april i bed.øk og regnskap. I fjor var det 40 % stryk, så det betyr at jeg må jobbe mye. Jeg vil veldig gjerne dra hjem, men jeg vet at viss jeg drar hjem, så kommer jeg aldri til å lese.

Men jeg kommer jo hjem 1. - 5. mai og 13.-18.mai. Også kommer jeg hjem 2 uker i juni og 1 uke i august :D


Ha en fin påskeferie folkens!

Slenger med ett par vårbilder fra Kolbotn :)



Dette bilde er tatt rett utenfor leiligheten våres

Her er blokken vi bor i. Bildet er tatt når snøven smeltet <3>

Ingen kommentarer: