onsdag 15. april 2009

Tilbake til skole å sånn..


Da var påsken 09 ferdig. Jeg har hatt en finfin påske i år som i fjor.
Hadde besøk av sister sisters (Fride og Lene Katrin) fra fredag 3. til onsdag 8.april. Det var kjempekoselig!

Fredag: Hentet de på gardermoen, dro hjem til Kolbotn og lagde god kveldsmat med eggerøre og godt nystekt brød.

Lørdag: Dro vi til byen (Oslo) for å gå langs Karl Johan samt shoppe. Gikk opp til slottet hvor vi møtte Isabel og Stine (søskenbarn). Turen gikk videre til vigelandsparken og tilbake til Oslo City. Kvelden ble avsluttet med tacomiddag laget av min herlig samboer :)

Søndag: Sto vi opp tidelig, dro til Nils Håkon sin jobb på Majorstuen. Der spillte vi squash, sprang på 3d mølle, løftet vekter osv. Kjempegøy! Så dusjet vi og skiftet. Etter det dro vi på Colusseum å såg Monsters vs Aliens. En barnefilm, siden Lene bare er 9 år :) Til slutt dro vi ned igjen til sentrum og spiste en god middag på friday`s.

Mandag: Da dro vi til Ski og shoppet. Spiste god lunsj ute, dro hjem og handlet. Så lagde jeg og fride en nydelig god, grov og sunn pizza ;) Vi såg også paradise hotel og såg en film.

Tirsdag: Siden det var nok en dag med sol og deilig vær så dro vi til IKEA, shoppet litt, spiste lunsj, dro hjem, slappet av, pakket, lagde avsluttningsmiddag - Anita`s Nachos! Såg paradise igjen og frustrerte fruer.

Onsdag: Da sov vi leeenge, så spiste vi frokost, slappet av. Så fulgte jeg mine to søstrer til Oslo lufthavn Gardermoen.

Ellers i påsken har jeg og min kjære slappet av, vært å trent squash, spist god middag, trent spinning, hatt besøk av moren hans, vært på besøk med moren hans. Også klarte Nils Håkon å bli syk 1.påskedag. Så han har fått god pleie av meg ;p



Nå gjenstår det en eksamen 30.april også skal jeg HJEM. Bare 2 uker til! Gleder meg!Mine to søte søstre<3>

Ingen kommentarer: