onsdag 22. april 2009

Hund <3

Jeg har siden jeg var liten alltid vært glad i hunder, de senere årene har jeg vært mest redd. Dette pga at jeg har møtt på mange store og skumle hunder som går LØSE, da blir jeg nervøs.
Jeg husker at når jeg var mindre, så hadde både Isabell, Sara, Yvonne, og Ida hund.
Selvfølgelig hadde Isabell hund, hun er jo dyremenneske nr 1. Men jeg husker spesielt godt da Yvonne fikk seg hund, fordi min kjære mor LOVTE meg at den dagen Yvonne fikk seg hund med Tove, ja da skulle jeg også få det... Men, jeg har dessverre aldri sett noe til den hunden :/ Mamma er jo redd hunder og min eldste søster Fride er veldig allergisk mot små pelsdyr.. Så derfor har jeg aldri fått meg noen hund. Så jeg tekte at når jeg ble stor og voksen, ja DA skulle jeg kjøpe meg en hund.. Men det går nok ikke, fordi min kjære samboer er like allergisk som min kjære søster. Så jeg kan bare si hade og farvel til en liten golden retriver som jeg i alle år har ønsket meg :/

Skulle egentlig legge inn ett søøtt bilde, men.. bloggen er litt klikk her.. Så kommer etterpå

7 kommentarer:

Malin sa...

Du veit.. Det fins rase så e allergivennlige :) Ej he en sjøl, nettopp fordi ej også e dritallergisk!;)

Yvonne Elida sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Yvonne Elida sa...

Jaaah, syns du ska kjøpe dej en liten allergivennlig en. Trur ikkje ho anita hadde forventa at ej sku få mej hund nei, ho trakk sej fort! haha:D

(Det va ej som skreiv den forrige, men der va så masse skrivefeil, ej måtte rette litt på den^^)

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Jaa til dåkke begge! Skulle gjerne fått mej en liten allergivennelig hund.. men har alltid hatt sååå lyst på en golden retriver.. så blir ikkje det samme :/

Yvonne; Nope, trur ho mor lovte mej det fordi ho never ever trudde du fekke en :) las btw på bloggen din at du vurderte hund igjen, skal du? =)

Isabell sa...

haha! dyremenneske nr 1 du;) men kjøp dej en naken -(hund eller katt) da!! der he du løsninga! ;D

Mitt herlig liv på Kolbotn :) sa...

Issa; Ehm.. JA! Før så hadde du hund, masse kanine og hundre katta! hehe :D Neeh, ej sønst dei ser så ufjølge ut :/

Yvonne Elida sa...

Det variera! No når det e vår he ej skikkkkkelig lyst på, men så når d begnne å regne tenke ej alltid "TAKK OG LOV at ej ikkje he hund!!" Men lure på å kjøpe en miniatyr-pinscher når ej fær leilighet.. litt trangt m hund på hybel:S

Btw; Portugisisk vannhund e også allergivennlige:)